Winkel

Wat zijn jullie actie voorwaarden?

Voor onze actie voorwaarden verwijzen we je graag door naar deze pagina. Hier vind je alle antwoorden op je vragen omtrent onze acties.

Lees verder »

Hoe kan ik jullie bereiken?

Heb je vragen? Laat het ons weten! We zitten voor je klaar. Capricci.nl Postbus 54 8530 AB Lemmer Telefoon + Whatsapp: +31(0)618600979 (op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur) Mail: info@capricci.nl

Lees verder »

Hoe kan ik bestellen?

Bestellen op Capricci.nl is heel makkelijk! Plaats de artikelen die je graag wil hebben in je winkelwagentje, door te klikken op de button ‘In winkelwagen’. Er verschijnt in het groen een bevestiging dat het artikel is toegevoegd aan je winkelwagen. Ben je nog niet klaar? Geen probleem! Shop lekker verder! (Let op: de artikelen die […]

Lees verder »

Hoe kan ik betalen?

Bij Capricci.nl kun je betalen zoals jij wilt, veilig en vertrouwd: iDEAL Als je toegang hebt tot internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, ING, Knab, Rabobank, Regiobank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot, dan kun je via iDEAL betalen. Hierbij wordt het bedrag direct van je rekening afgeschreven en wordt je bestelling dus ook […]

Lees verder »

Wat is jullie rekeningnummer?

Het rekeningnummer van Capricci.nl is als volgt: IBAN nummer: NL87 INGB 0007 7763 02 BIC code: INGBNL2A

Lees verder »

Kan ik mijn product ruilen of retourneren?

Bij Capricci hanteren wij de 100% Niet-Goed-Geld-Terug-Garantie. Is het item toch niet helemaal wat je in gedachten had, kun je het binnen 14 dagen retour sturen. Zonder opgaaf van reden! Gaat het om een defect artikel, horen wij dit wel graag, zodat wij het artikel na ontvangst direct uit de collectie kunnen verwijderen (maar het […]

Lees verder »

Wat zijn de verzendkosten?

Bij bestellingen boven de €35,- is verzending van je pakketje binnen Nederland helemaal gratis! Bij bestellingen onder de €35,- kost de verzending €1,95 (zonder track and trace) en €3,94 (met track and trace) binnen Nederland en €13,00 (tot 2 kg) naar België. Wij zijn niet verantwoordelijk voor beschadigde artikelen of zoekgeraakte artikelen door PostNL.

Lees verder »

Kan ik mijn bestelling verzekerd laten verzenden en wat zijn de kosten hiervan?

Bij grote of waardevolle bestellingen, raden wij aan je pakketje te verzekeren. Mocht je hier interesse in hebben, stuur dan alsjeblieft een mailtje naar info@capricci.nl. Wij zullen de optie inclusief de bijbehorende kosten inzichtelijk voor je maken.

Lees verder »

Hoe ga ik om met mijn gold plated sieraden?

Om zo lang mogelijk plezier te hebben van je gold plated sieraden raden wij je aan om deze met zorg te behandelen. Het is belangrijk om al onze sieraden af/uit te doen tijdens het slapen, douchen, zwemmen, handen wassen en sporten. Probeer contact met parfum, make-up, haarlak en crèmes zoveel mogelijk te vermijden. Bewaar je […]

Lees verder »

Hoe gaan jullie om met de garantie op sieraden?

Capricci geeft 3 maanden garantie op alle aankopen. Als er tijdens deze periode een probleem voorkomt met het product, stuur dan een e-mail naar info@capricci.nl onder vermelding van je ordernummer en het probleem. Vergeet ook geen foto mee te sturen van het probleem. We zullen de klacht bekijken en voor een passende oplossing zorgen. Houdt u er […]

Lees verder »

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Wij streven ernaar alle bestellingen die op werkdagen voor 16.00 uur ingegeven en betaald zijn, dezelfde dag nog te verzenden. In 99% van de gevallen, heb je dus je bestelling de volgende dag al in huis! Voor klanten buiten Nederland duurt het iets langer. Onze ervaring is, dat bijvoorbeeld verzendingen naar België, er ongeveer 2 à […]

Lees verder »

Hoe blijf ik op de hoogte van bijvoorbeeld de Sale of New Arrivals?

Wil je als eerste op de hoogte zijn van al onze nieuwtjes en leuke acties? Volg ons dan op Instagram (https://www.instagram.com/capricci.nl/) Zo ben jij er supersnel bij als we New Arrivals hebben, een voordelige Sale periode ingaan of een interessante actie hebben. Daarnaast biedt inschrijven voor onze nieuwsbrief je ook veel voordeel. Elk seizoen hebben wij […]

Lees verder »

Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?

Jouw persoonlijke gegevens zijn veilig bij ons. Wij zullen deze alleen gebruiken voor aangelegenheden die gerelateerd zijn aan Capricci (bijvoorbeeld om contact met je op te nemen als er iets is met een bestelling die je geplaatst hebt). Wij zullen deze gegevens nooit aan derden verstrekken.

Lees verder »

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

Klik op ‘Mijn account’ rechtsboven in het scherm. Klik vervolgens op ‘Wachtwoord vergeten?’. In het volgende scherm vul je je e-mail adres in, neem je de letters en cijfers over uit het controle scherm en klik je op ‘Verstuur’. Er wordt direct een link naar je emailadres gestuurd, waarmee je je wachtwoord kunt resetten. Mocht […]

Lees verder »

Heb je een vraag? Neem contact met ons op! Onze klantenservice zit voor je klaar op werkdagen tussen 9.00 – 17.00 uur.

Vind antwoord op de meest gestelde vragen
De waardering van www.Capricci.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.2/10 gebaseerd op 471 reviews.