Hoe gaan jullie om met de garantie op sieraden?

Capricci geeft 3 maanden garantie op alle aankopen. Als er tijdens deze periode een probleem voorkomt met het product, stuur dan een e-mail naar info@capricci.nl onder vermelding van je ordernummer en het probleem. Vergeet ook geen foto mee te sturen van het probleem. We zullen de klacht bekijken en voor een passende oplossing zorgen.

Houdt u er rekening mee dat de garantie niet geldig is als het artikel een mankement vertoont dat is veroorzaakt door verkeerd gebruik of slijtage. Onze sieraden zijn fijn en delicaat, dit betekent dat er met zorg mee moet worden omgegaan. Ook geven wij geen garantie op het verliezen van sieraden.

Ook geldt deze garantie niet voor de gold plating van de sieraden.

Heb je een vraag? Neem contact met ons op! Onze klantenservice zit voor je klaar op werkdagen tussen 9.00 – 17.00 uur.

Vind antwoord op de meest gestelde vragen
De waardering van www.Capricci.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.2/10 gebaseerd op 488 reviews.