Garantie en klachten
Capricci geeft 3 maanden garantie op alle aankopen. Als er tijdens deze periode een probleem voorkomt met het product, stuur dan een e-mail naar info@capricci.nl onder vermelding van je ordernummer en het probleem. Vergeet ook geen foto mee te sturen van het probleem. We zullen de klacht bekijken en voor een passende oplossing zorgen.
Houdt u er rekening mee dat de garantie niet geldig is als het artikel een mankement vertoont dat is veroorzaakt door verkeerd gebruik of slijtage. Onze sieraden zijn fijn en delicaat, dit betekent dat er met zorg mee moet worden omgegaan. Ook geven wij geen garantie op het verliezen van sieraden. Ook geldt deze garantie niet voor de gold plating van de sieraden.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@capricci.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.