Veelgestelde vragen
Hoe kan ik een review plaatsen?
We streven ernaar om een uitstekende service te bieden aan al onze klanten. Jouw tevredenheid is voor ons van groot belang. We waarderen het daarom enorm als je de tijd neemt om ons feedback te geven. Door jouw feedback kunnen we onze service blijven verbeteren en nog beter inspelen op jouw wensen en behoeften. Als je tevreden bent met onze service en/of je aankoop, horen we dat uiteraard ook graag! Het zou fantastisch zijn als je een review wilt achterlaten op Kiyoh om jouw positieve ervaringen met anderen te delen.
We zijn altijd op zoek naar manieren om onszelf te blijven verbeteren en jouw feedback is daarbij van onschatbare waarde. Bedankt voor je steun en vertrouwen!
Plaats hier jouw review op Kiyoh.
De reviews die op onze site staan worden door kiyoh verzameld en gecontroleerd op echtheid. Alle verzamelde beoordelingen zijn afkomstig van iemand die bij ons een aankoop heeft gedaan. Als dit niet het geval is, bijvoorbeeld omdat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan blijkt dit duidelijk uit de review. Wij doen er alles aan om nepreviews te voorkomen door te controleren of deze persoon bij ons bekend is en vragen een aankoopbewijs op als we de reviewer niet kennen. Nepreviews worden door ons verwijderd Meer informatie hierover vind je op de reviewpagina van kiyoh.
Wij verzamelen reviews via het platform van kiyoh. Alle beoordelingen worden gecontroleerd op echtheid. Zo weet je zeker dat de reviews die je hier leest afkomstig zijn van echte klanten. Na aankoop nodigen we al onze klanten uit om een beoordeling achter te laten. Als niet zeker is dat een review afkomstig is van een klant die iets heeft gekocht dan vraagt kiyoh om een aankoopbewijs. Zo voorkomen we nepreviews. Als een review wordt geplaatst nadat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan wordt dit duidelijk vermeld. Meer informatie hierover vind je op de reviewpagina van kiyoh.
Wat zijn jullie actie voorwaarden?
Voor onze actie voorwaarden verwijzen we je graag door naar deze pagina. Hier vind je alle antwoorden op je vragen omtrent onze acties.
Hoe kan ik jullie bereiken?
Heb je vragen? Laat het ons weten! We zitten voor je klaar.
Capricci.nl
Postbus 54
8530 AB Lemmer
Telefoon + Whatsapp: +31(0)618600979 (op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur)
Mail: info@capricci.nl
Hoe kan ik bestellen?
Bestellen op Capricci.nl is heel makkelijk! Plaats de artikelen die je graag wil hebben in je winkelwagentje, door te klikken op de button ‘In winkelwagen’. Er verschijnt in het groen een bevestiging dat het artikel is toegevoegd aan je winkelwagen. Ben je nog niet klaar? Geen probleem! Shop lekker verder! (Let op: de artikelen die je in je winkelwagen hebt gelegd zijn niet automatisch gereserveerd).
Ben je klaar met shoppen en heb je al je favoriete items in je winkelwagen gelegd, klik dan op ‘Winkelwagen’ rechtsboven in je scherm. Via de optie ‘Bekijk alles’, krijg je een overzicht van de artikelen in je winkelwagen en kun je eventueel de aantallen nog aanpassen. Als je kiest voor ‘Ga door naar afrekenen’ kom je bij de Checkout pagina. Je bent nu bijna klaar! Je hoeft alleen je bestelling nog maar af te ronden. Bij de Checkout kun je gemakkelijk op één pagina al je gegevens invullen. Dit gaat in slechts 4 stappen:
1. Factuuradres
– Vul hier de adresgegevens in van het adres waar je de factuur wilt ontvangen.
– Wil je het pakketje op een ander adres laten bezorgen? Dan klik je het vinkje ‘Verzenden naar hetzelfde adres’ uit, waarna je de gegevens van het verzendadres kunt invullen.
– Wij adviseren je het hokje ‘Maak een account aan voor je volgende bezoek’ aan te klikken, dan hoef je bij je volgende bezoek niet weer al je gegevens in te vullen. Superhandig dus!
2. Verzending
Kies hier de gewenste verzendmethode. Wij streven ernaar alle bestellingen die op werkdagen voor 16.00 uur ingegeven en betaald zijn, dezelfde dag nog te verzenden. In 99% van de gevallen, heb je dus je bestelling de volgende dag al in huis! En bij bestellingen boven de €30,- is verzending van je pakketje binnen Nederland helemaal gratis!
3. Betaling
– Selecteer hier de gewenste betaalmethode. Je kunt betalen zoals jij wilt, veilig en vertrouwd met iDEAL, bancontact, met creditcard (Visa, MasterCard, Maestro en American Express), Klarna en PayPal. Met je Apple toestel kun je ook nog afrekenen met Apple Pay.
– Selecteer in het geval van iDEAL, de bank waar jij je rekening aanhoudt.
– Meer informatie over onze uitgebreide betaalopties, vind je bij de veelgestelde vraag: ‘Hoe kan ik betalen?’ en op onze informatiepagina met betrekking tot betalen.
Hoe kan ik betalen?
Bij Capricci.nl kun je betalen zoals jij wilt, veilig en vertrouwd:
iDEAL
Als je toegang hebt tot internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, ING, Knab, Rabobank, Regiobank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot, dan kun je via iDEAL betalen. Hierbij wordt het bedrag direct van je rekening afgeschreven en wordt je bestelling dus ook direct verzonden.
Een betaling uitvoeren via iDEAL werkt hetzelfde als internetbankieren via je eigen bank:
– Kies iDEAL als betaalmethode en selecteer je bank.
– Je komt nu in de vertrouwde betaalomgeving van je eigen bank terecht. De gegevens van je aankoop zijn al ingevuld.
– Na goedkeuring van de betaling ontvang je een bevestiging van je bank. Vervolgens keer je terug op de bevestigingspagina van Capricci.nl.
Creditcard
Wij accepteren zowel Visa, Mastercard, Maestro en American Express. De betaling wordt direct afgerond en je bestelling gelijk verzonden.
Op de betaalpagina kies je het type creditcard waarmee je wilt afrekenen. Vervolgens vul je het volledige creditcardnummer in, de vervaldatum én de 3-cijferige veiligheidscode. Deze code wordt ook wel ‘cvc-code’ genoemd en staat op de achterkant van je creditcard.
De betaling wordt vertraagd geïncasseerd van je creditcard. Dit houdt in dat pas 3 dagen nadat je de bestelling hebt geplaatst, de betaling wordt afgeschreven. In de meeste gevallen is je bestelling binnen deze 3 dagen al geleverd.
Let op! Het is alleen mogelijk te betalen met een Nederlandse creditcard.
Klarna
Wanneer je zeker bent van je aankoop en liever direct betaalt, kan dit ook met Klarna direct betalen. Dit kun je gemakkelijk aanvinken als betaaloptie op onze afrekenpagina. Ook is het mogelijk om te betalen met Klarna betaal later. Shop vandaag nog je sieraden en betaal pas tot en met 30 dagen later. Zonder rente en extra kosten.
Apple Pay
Als één van de betaalmogelijkheden hebben we Apple Pay. Betaal gemakkelijk met je Apple apparaat door middel van Apple Pay. Apple Pay zit standaard op je iPhone, Apple Watch, Mac en iPad.
PayPal
Betalen met PayPal is heel eenvoudig. In de checkout kies je voor de optie PayPal. Nadat je op de oranje bestelknop hebt gedrukt, wordt je direct doorverwezen naar de website van PayPal. Hier maak je een account aan, of log je in als je al een account hebt met je emailadres en wachtwoord. Vervolgens kies je binnen je PayPal account of je het direct van je bankrekening af wilt laten schrijven(mits je deze eerder gekoppeld hebt), of je het wilt betalen met je PayPal tegoed, of het bedrag via je gekoppelde creditcard wilt betalen. Als laatste klik je op ‘betalen’. Daarna keer je terug naar onze shop.
Meer informatie over het aanmaken van een PayPal account vind je op de website van PayPal.
Overige vragen met betrekking tot betalen:
Betaling lukt niet
Het kan bij uitzondering voorkomen dat de verbinding met iDEAL, of met de iDEAL koppeling van een specifieke bank niet beschikbaar is. Dit kan zijn door onderhoud van de bank aan de betalingswebsite of door een tijdelijke storing. Wij adviseren je later nogmaals te proberen om de betaling af te ronden.
Wanneer het ook op een ander tijdstip niet lukt om de betaling af te ronden of je bent een korting misgelopen doordat je betaling niet op tijd kon worden afgerond, neem dan contact op met onze klantenservice via info@capricci.nl. Wij helpen je graag verder!
Dubbele betaling
In een enkel geval kan het voorkomen dat door een storing in de betaalstap een betaling 2 keer wordt afgeschreven, terwijl je maar 1 bestelling hebt geplaatst. Wanneer dit het geval is, kun je een e-mail sturen naar onze klantenservice. Zij zullen dit controleren en het teveel betaalde bedrag zo snel mogelijk terugstorten op je rekening.
Factuur
De factuur wordt altijd per e-mail naar je toegestuurd als bijlage in de orderbevestiging, op het e-mailadres dat je hebt opgegeven bij je bestelling. Hierop staan de aankoopbedragen vermeld en het BTW-bedrag. Mocht je de factuur niet hebben ontvangen, controleer dan je spam folder. Ook sturen we een geprinte factuur mee bij iedere bestelling.
Mocht je deze kwijt zijn en heb je een vast account op Capricci.nl dan kun je de factuur van een bestelling ook downloaden in je eigen account.
BTW
Alle prijzen die staan vermeld op Capricci.nl zijn inclusief BTW. Op je factuur die bij de orderbevestiging in de bijlage is toegevoegd staat de BTW die wordt betaald over je bestelling.
Wat is jullie rekeningnummer?
Het rekeningnummer van Capricci.nl is als volgt:
IBAN nummer: NL87 INGB 0007 7763 02
BIC code: INGBNL2A
Kan ik mijn product ruilen of retourneren?
Bij Capricci hanteren wij de 100% Niet-Goed-Geld-Terug-Garantie. Is het item toch niet helemaal wat je in gedachten had, kun je het binnen 14 dagen retour sturen. Zonder opgaaf van reden! Gaat het om een defect artikel, horen wij dit wel graag, zodat wij het artikel na ontvangst direct uit de collectie kunnen verwijderen (maar het aangeven is niet verplicht). Je dient je retour wel even aan te melden door vooraf een mail te sturen naar info@capricci.nl met hierin je naam, het ordernummer en een product omschrijving, zodat wij weten aan wie we het bedrag terug kunnen storten. Vervolgens kun je de retour terug sturen naar het volgende adres:
Capricci
Lemsterpad 54A 01 unit 124
8531 AA Lemmer
Nederland
Het risico van het retour zenden van de bestelling ligt bij de klant. Bewaar je verzendbewijs dus altijd goed totdat de volledige retour is afgehandeld en het bedrag retour geboekt is op je rekening. Je kunt alleen aanspraak maken op de bedenktijd als je het product ongebruikt, onbeschadigd en in de oorspronkelijke verpakking kunt terugsturen. Je mag het artikel natuurlijk wel uit de verpakking halen om het te bekijken. Nadat wij het artikel in goede staat retour hebben ontvangen, storten wij zo snel mogelijk het aankoopbedrag terug. Zorg er wel voor dat je het artikel op tijd terugstuurt. Artikelen die buiten de zichttermijn van 14 dagen retour worden gestuurd, worden niet meer als retour verwerkt en teruggestuurd naar de klant. De kosten hiervoor zullen worden verhaald op de klant. Een ruiling gaat bij Capricci.nl eigenlijk net als een retour. Je stuurt het artikel dat niet helemaal naar wens is terug via bovenstaande procedure en geeft de bestelling van het artikel van je keuze opnieuw in via de website.
Wat zijn de verzendkosten?
Bij bestellingen boven de €35,- is verzending van je pakketje binnen Nederland helemaal gratis!
Bij bestellingen onder de €35,- kost de verzending €1,95 (zonder track and trace) en €3,94 (met track and trace) binnen Nederland en €13,00 (tot 2 kg) naar België.
Wij zijn niet verantwoordelijk voor beschadigde artikelen of zoekgeraakte artikelen door PostNL.
Kan ik mijn bestelling verzekerd laten verzenden en wat zijn de kosten hiervan?
Bij grote of waardevolle bestellingen, raden wij aan je pakketje te verzekeren. Mocht je hier interesse in hebben, stuur dan alsjeblieft een mailtje naar info@capricci.nl. Wij zullen de optie inclusief de bijbehorende kosten inzichtelijk voor je maken.
Hoe ga ik om met mijn gold plated sieraden?
Om zo lang mogelijk plezier te hebben van je gold plated sieraden raden wij je aan om deze met zorg te behandelen. Het is belangrijk om al onze sieraden af/uit te doen tijdens het slapen, douchen, zwemmen, handen wassen en sporten. Probeer contact met parfum, make-up, haarlak en crèmes zoveel mogelijk te vermijden. Bewaar je sieraden niet in de badkamer en leg ze niet in de zon. De beste plek om je sieraden op te bergen als je ze niet draagt is in een donkere vochtvrije omgeving. Bij gold plated sieraden kan na verloop van tijd het gouden laagje van de sieraden slijten. Hoe snel dit gaat hangt af van de behandeling van de sieraden.
Hoe gaan jullie om met de garantie op sieraden?
Capricci geeft 3 maanden garantie op alle aankopen. Als er tijdens deze periode een probleem voorkomt met het product, stuur dan een e-mail naar info@capricci.nl onder vermelding van je ordernummer en het probleem. Vergeet ook geen foto mee te sturen van het probleem. We zullen de klacht bekijken en voor een passende oplossing zorgen.
Houdt u er rekening mee dat de garantie niet geldig is als het artikel een mankement vertoont dat is veroorzaakt door verkeerd gebruik of slijtage. Onze sieraden zijn fijn en delicaat, dit betekent dat er met zorg mee moet worden omgegaan. Ook geven wij geen garantie op het verliezen van sieraden.
Ook geldt deze garantie niet voor de gold plating van de sieraden.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Je bestelling bij Capricci wordt binnen 1 tot 2 werkdagen geleverd. Helaas kan het zo nu en dan voorkomen dat een pakketje vertraging oploopt bij PostNL. Maar gelukkig wordt deze dan, in de meeste gevallen, binnen 5 werkdagen geleverd. Voor klanten buiten Nederland duurt het iets langer. Onze ervaring is, dat bijvoorbeeld verzendingen naar België, er ongeveer 2 à 3 werkdagen over doen.
Mocht je een spoedbestelling hebben in verband met bijvoorbeeld een verjaardag, bel ons of stuur ons alsjeblieft een mailtje (info@capricci.nl), zodat we hier extra aandacht aan kunnen schenken.
Helaas kunnen wij niet garant staan voor vertragingen door PostNL.
Let op: Momenteel is het bij PostNL erg druk. Je pakketje kan hierdoor langer onderweg zijn dan normaal. Mocht je je pakket nog niet hebben ontvangen na 5-7 werkdagen neem dan contact met ons op. Helaas komt het ook regelmatig voor dat de track & trace aangeeft dat je pakketje is bezorgd, ook als dit nog niet is gebeurd. Wij raden aan om in dat geval nog 3 werkdagen te wachten en anders contact op te nemen per mail of whatsapp. Hier lees je meer.
Hoe blijf ik op de hoogte van bijvoorbeeld de Sale of New Arrivals?
Wil je als eerste op de hoogte zijn van al onze nieuwtjes en leuke acties? Volg ons dan op Instagram (https://www.instagram.com/capricci.nl/) Zo ben jij er supersnel bij als we New Arrivals hebben, een voordelige Sale periode ingaan of een interessante actie hebben.
Daarnaast biedt inschrijven voor onze nieuwsbrief je ook veel voordeel. Elk seizoen hebben wij namelijk speciale acties die alleen gelden voor onze nieuwsbrieflezeressen. Als je je nu hieronder inschrijft voor onze nieuwsbrief, ontvang je ook nog eens 10% korting op je volgende bestelling!
Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?
Jouw persoonlijke gegevens zijn veilig bij ons. Wij zullen deze alleen gebruiken voor aangelegenheden die gerelateerd zijn aan Capricci (bijvoorbeeld om contact met je op te nemen als er iets is met een bestelling die je geplaatst hebt). Wij zullen deze gegevens nooit aan derden verstrekken.
Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
Klik op ‘Mijn account’ rechtsboven in het scherm. Klik vervolgens op ‘Wachtwoord vergeten?’. In het volgende scherm vul je je e-mail adres in, neem je de letters en cijfers over uit het controle scherm en klik je op ‘Verstuur’. Er wordt direct een link naar je emailadres gestuurd, waarmee je je wachtwoord kunt resetten. Mocht je de mail niet direct ontvangen hebben, check dan voor de zekerheid ook even je spambox.
Alle vragen die wij regelmatig ontvangen van onze klanten komen hier aan bod. Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op via telefoon, e-mail of whatsapp!
Let op: Momenteel is het bij PostNL erg druk. Je pakketje kan hierdoor langer onderweg zijn dan normaal. Mocht je je pakket nog niet hebben ontvangen na 5-7 werkdagen neem dan contact met ons op. Helaas komt het ook regelmatig voor dat de track & trace aangeeft dat je pakketje is bezorgd, ook als dit nog niet is gebeurd. Wij raden aan om in dat geval nog 3 werkdagen te wachten en anders contact op te nemen per mail of whatsapp.